zaterdag 25 februari 2012

Wooleater WIP


Ik ben nog steeds met de wooleater bezig. Vandaag even niet aangeraakt, was wat drukker dan normaal. Maar het begint enige vorm aan te nemen en het einde is in zicht. Ik wilde echt een grote deken maken, maar dat gaat niet lukken. Het wordt erg zwaar om op schoot te hebben nu langzamerhand en het vreet wol ( hahah vandaar de naam)
Dus hierna ga ik lekker verder met de granny squares, daar moet ik nog ongeveer 100 van maken voor een leuke deken. En dan staat een ripple op het programma. Ook erg leuk en de wol is al binnen :)

1 opmerking:

  1. Hoi lieverd...wist niet eens dat je weer een Blog had jóh!!
    Maar even wat ik als reactie op mijn blog gezte heb....(voor het geval je het niet meer leest)
    @Lieve Alette...tuurlijk weet ik dat je het niet zomaar vergeten bent...zo heb ik het ook zeker niet bedoeld.
    Alleen het feit dat je 6 dagen in de winkel staat is al meer dan genoeg!!
    Ik weet toch hoe het zit....volgens mij heb ik het ook niet zo neer gezet als zou jij het vergeten zijn.
    ze stonden hier ook verdekt opgesteld hoor, anders had ik ze allang op gestuurd!!
    Geen probleem...fijn dat je er blij mee bent!!

    Knuf Carla.

    O vergeet ik bijna te zeggen..leuk dat haakwerk...wat een werk!!

    BeantwoordenVerwijderen