zondag 27 juni 2010
















Had weer een swap gedaan via de bot. Tja als je eenmaal begint kan je het niet laten natuurlijk. Na de tasjes swap was het nu een baboesjka swap. Vind die poppetjes zo leuk :) dus naarstig op zoek naar in ieder geval 3 poppetjes want dat was de afspraak. Maar toen ik me aanmeldde realiseerde ik me niet echt dat die poppetjes hier niet bepaald voor het oprapen liggen. Dus dan maar via het net bestellen. En dan maar afwachten of het binnenkomt. En dat kwamen ze. Maar ondertussen had ik ook al een paar gevonden bij Blokker, blijft een leuke winkel met een heleboel hebbedingetjes maar dat ter zijde. Om de boel toch een beetje zacht te versturen heb ik nog een teawallet gemaakt om ze in te stoppen tijdens de lange reis naar Amerika, want daar zijn ze naartoe. Ik hoop dat ze veilig aankomen. Ik heb inmiddels wel de poppetjes binnen gekregen vanuit Amerika. Erg leuk want deze dame heeft voor mij 3 stempels gemaakt en daar hou ik wel van :) Foto volgt nog.





En dan hebben we dit weekend de TT gehad. Altijd leuk want ik hou stiekem wel een beetje van die stoere motorrijders :) die waren er ook wel, maar niet zoals vroegah. Nee toen liepen hier stoere mannen rond. Met stoere motors, dat ook nog, hoewel er ook wel hier en daar een zieligerd rond liep in vol ornaat maar geen geld om een motor te kopen.





Stoere racemonsters stonden overal in de stad en af en toe kwam er dan zo'n stoere motorrijder op zijn stoere motor en dan maakte hij een wheely of ging spinnen in een rondje met een heleboel lawaai. Want dat hoort er gewoon bij. Maar dat mag niet meer en dat is toch wel een beetje jammer. Maar goed er treden ook bands e.d. op en dit jaar kwam Caro Emerald. En haar vind ik dan weer toevallig heel erg leuk en vooral ook goed zingen. En goed was ze, dat mens heeft me toch een stem, geweldig. Vrijdag trad Frans Duijts op. Niet mijn genre maar wel van manlief dus toch maar even kijken. En eerlijk is eerlijk het sfeertje was er prima, de mensen hadden lol en daar maak ik dan weer foto's van hahahah










2 opmerkingen:

  1. Hello Alette,
    I'm Sue, you've just visited SIBOL!
    Pleased to meet you.
    I do hope you will visit again,
    I have enjoyed reading your blog and I've signed up as a Follower if I may?
    Love to you and have a good weekend.
    Hugs Suex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je mee doet aan mijn give-away Alette!
    Ik ben je ook gaan volgen. Leuke swap zeg. Ik ben dol op matroesjka poppetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen